//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Hani Gadis Hero

Helo world!welcome to mine.Be nice here or i'll call my SuperHero to kick you?and please help me to click the F-O-L-L-O-W button,oke?


Bigfoots!



BigClaps!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Seri PadukaBaginda HAni
Others:   


2 benda

Assalamualaikum w.b.t

oke , nampak tajuk tuu ? haa actually aku nak cita 2 benda untuk entry kali ni . 1 benda yang membahagiakan aku . dan 1 lg benda yang menakutkan aku . nak cita yang mana dulu pun taktau . duadua nampak menarik untuk diceritakan =) oke , aku ceritaa yang menakutkan aku dulu lah . then baru diikuti dengan yang menggembirakan aku . hehe !

Penilaian Menengah Rendah [ ! ]


haa , ni lah benda yang menakutkan aku tuh . aku bukan nakpi amek PMR , tapi aku nakpi amek result pmr dahpunn . wahhh , cepat gila masa belalu . aku rasa getarnya sampai ke tulang sumsum ni . rasa takut gila . dan aku rasa , nakpi amek result lagi lahh takott dari nakpi jawab exam .ohh ! watdaaaaaaaaaaaa ...
aku rasa peningg kepalaa apa suma ada . ohmaigod ! help me please . Ya Allah , kau berikanlah hambamu ini Wan Nurhani binti Omar kejayaan 8A dalam PMR ini , Amin ! yangtu jaa lah yang boleh dibuat punn saatsaat genting macam ni . Fuhh aku ni dah bepeluh setiap 3saat dahni . takot punya pasal nak tido punn tak lena . dahdah ! Tanak cakap pasal ni lagi . kita ke tajuk seterusnyaa .

Setelah pulang dari -LANGKAWI- ........


haa , ni lha yang gebirakan aku tuhh . Alhamdulillah dia dah selamat sampai ke negeri kecik ni yakni PERLIS . hehe ! dia balik punn dah buad aku seronok macam nak lompat naek ke bintang nuh . macam nak bagitau dekat seluruh dunia . macam nakjaa naek ke langit cerita dekat bulan yang pakwe aku dah balik . haha ! dongeng ! ni lah akibat banyak tengok cita lagenda dekat TV3 nih . hehe ~ oke aku sombung citer yah . then , Alhamdulillah jugak dia balik bukan dengan tangan kosong . wuhuuu ! ad sevinierr untuk aku . ni yang aku tunggutunggu nii . ngehngeh !haa  , ofcuz laah kalo og pegi -Langkasuka- nih kalo balikk jer mesti dan harus punya beli cokelett kan ? haa aku punn sama lah . dia kasi cokelett dekat ak . saja la tuh nak bagi aku membulatkan badan aku yang dah bulat ni . perangaii pakwe aku yang sorang ni . Dan yang aku rasa  teharu nyaa , dia belikan aku tshirt tapak tangan kat aku lah . apa lagi , BODYGLOVE  lahh ! pink in colour pulakk tuh . hoho bahagiaa tak sesanggaaa lah aku ! wakakaka . dahtu dia punya harga dia lupa buangg . ngahhh ! teselitt harga tuh kat baju . kihkih . mahal kott baju pun . u kno what . the price is RM70.00 okeh . ape punyerr mahal lah . baju jerpunn . lg satu , dia kasi baju size L dekat aku tawu . perli ke hapa tah makhluk nih . haaa , tp muat lah baju tu ngn aku . cuma laboh sedikittttt saja . besar jugak lah aku ni kan . ada macam doraemon tak yer ? haa yg tu lha yang membuatkan aku gembira nih . yesessssss! tak sabar nak pakai baju nih pegi peneng ngn dieaa . aikk , peneng ap pulak ni ? heheh , tunggu lah entry seterusnya nanti kayh . k lah , penat dah menaip dan merangka ayat . setakatt ini sahaja . sekiannn ~ nah amek gambar nyaa ||


nidier lah bajunya . nampak biasa kan ? tapi mahal looorgh !
aku tetap suka dan tak kisa macam mana pun =)


haha ! nyumnyum . sedap takk ? haa , sedapp woo .
tenkiuu biey =)

dan ni pulak gambargambar sayang aku semasa di negeri atas laut :)

ArmaniExchange


SuperHero ;)

hensem kan diyaa . haa pakwe saya latuhh *gedik*
haa , itu jerlha gambar yang aku rasa nak muat naik punn . hoho , bahasa baku . emm oke lah . nak makan cokelet japp . kbaii !