//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Hani Gadis Hero

Helo world!welcome to mine.Be nice here or i'll call my SuperHero to kick you?and please help me to click the F-O-L-L-O-W button,oke?


Bigfoots!



BigClaps!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Seri PadukaBaginda HAni
Others:   


Akhir Zaman Oi !

Salam ,,,

haa , tengok itle tuhh . guess whattt , aku diajak oleh mak bapak aku pergi makan tadi . soo aku punn siapsiap lahh nak pi kuaq makan lah katakan . besaaa lahh kan anak pempuan neh mau nak kuaq mesti besiappp lah kann . even p kedai depan umah jaa mesti nak besiap jugakkjugakk ! haha , mau anak laki nih kain pelekat punn cukup dah . tuh laa beza anak laki dengan anak pempuan. huuhuu =) 
oke kita sambungg yaahhh . setelah aku siap bersiaapp , aku pun terus naek keta dengan mak bapak aku ++  kak angkat aku a.k.a Adilah Ishak ni Facebook dia . dia ni kak angkat aku masa aku Form 1 lagiii . wahh , lama kann hubungn kami . huh dia selalu mai rumah aku . kalu cuticuti jaa mesti diaa mai uma aku . soo takda laa ak boringg sangattt . oke yaa sambungg , dah sampai kat kedai makan tuhh kann , aku punn mengoder laa makanan . disebabkan aku dah kenyang , so aku just oder Spagheti Olio . wuhuuuuuu ~ kemudian aku makan chicken nugget . kriiuuuuukkkkkkkkk masok suma lam perot aku . haa masa aku katt kedai tuh , macammacam jenis manusiaa aku jumpa . haiyoo , sebelah kanan aku ada 2 orang perempuann yang freehair . soo , takkisa lah freehair pun dah hidup dia cmtuh kan . tapi kan tapi kan , datang 2 orang makhluk yang tak dpat dikenal pasti jantina nyaa . haha ! pakaian dan perangai macam laki . tapi bijik kat tengkuk tuh takda (khalkum) . pi mana bijikkk tuhh ? . means dia adalah PEREMPUAN lah kan . gatai bulu betul nak jadik laki sekali keluaq sora pempuann beb ! ! dahtu ada makwe pulak tuu . bodoh ! becinta sama jenisss . tapi aku abaikan mereka itu . dahtu pi dok tarek SHEEEEESHAAAA pulak . tawu apa ? sishaa lahh . cr dlm Google erhh . ramai gila genggeng diorang . semua spesieesss ja . ni lah kakak tuh . tapi aku terpaksa blur kan gambar . taknak malukan dia
 oke next ----->

MakCik Sempoi =)


haha , nak tawu kenapa ? haa , selang beberapa minit pulakk kan , ada pasangan suami isteri ni mai bawak sorang anak kecik lagii . siriess kecikk lagi . comel pulak tuhh . haa , aku bukan nak nyibuk hal laki bini nihh ,. soo takpa lah kan . tiba-II laki diaa bawak balang shishaaa isap kat situ . lepaihh tu , bini dia pulak tarekk . perghh ! sempoi lah makcik oiii ! haha ! kemudian laki dia pulak tarek . gila kau giliaq-II buat relax ahh . makcik nih dengan pakai tdung bukan men . tengoktengok dia join laki dia isap . perghhh suami yang sportingg hahh . nilah orang panggil segalanya bersamasama . haha !

Kak Freehair -,-)


haa nak tau pasai paa kak nih ? haa , sebelah meja makcik tadi tuh  ada kakak freehair ni pulakk . besalah , rmbutt santekkk ~! haha , dia ni tak isap sheesha . aku pun cakap lah dalam hati " oh , baik dia ni "
elok aku pusing semula tengoktengok dia mintak samting dekat kawan dia . trennggggg keluaq satu lighter . pahtu dengan slumber diaaa terus nyalakan rokok diaa . haha ! isap rokok rupanyaa . pelik gila orang malam nii . semuaa tuh akhir zaman punya simtom kah ? hoho , takott ohh takottt ! then aku terus balik rumah . tapi kan , tengok asap shisha keluaq nampak macam best ja . teringin plakk . haha gila ka aku ! nak makan kaki Nurul Hafiz ! ! haha kbaiii .