//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Hani Gadis Hero

Helo world!welcome to mine.Be nice here or i'll call my SuperHero to kick you?and please help me to click the F-O-L-L-O-W button,oke?


Bigfoots!



BigClaps!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Seri PadukaBaginda HAni
Others:   


Hmm , untung la kan =']

Assalamualaikum dan selamat 3:04 petang semua :]

huh ! dah baca tajok ke belum ? haa , kepada yang dah baca tuh bagos. yang belum baca lagii tuh cepat baca ! sebelum baca entry , baca tajuk tuh dulu kay . oke semua dah bca kan ? bagossssss !
hmm , sebenarnyaa entry tuu ditujukan ntuk sidiaa . tau kenapa ? huhu , dia kan kat langkawi sekarang ni .
so takpa laa , dah takk kisa sebenarnya . tapi masalahnyaa , dia bagi aku cemburu . bukannya cemburu dia kena ngorat kaa dia ngoratt orang kaa . tapi , dia tiba-II gtau aku dia nak pegi mandi air terjun . wow ! sapa tak sonokk boleh pegi mandi air tejun . hmm~ aku teringin laa nkpi !!! !!! !!! mami ! bawakk laa kakak pegi mandi air terjun . humm , tulha yang untung tuu . dia boleh mandi airterjun . bukan tuu jaa , yang sedihnyaa , tba-II jaa aku teringat time kami pegi mandi air terjun rituh . hmm , dia sejukk gila time tu sampai getaq-II . aku relax jaa . hehe =] *bangga satt !* hmm , time dia sejuk tu , aku teros takk bg dia mandi . soh dia naek dok tepi-II ni jaa . kami pegi dengan kak bia dengan nizar . pastuh kak bia ngn nizar still mandi lah sbb depa tak sejukk . yang pacikk aku nii sejukk tak sangga . biasalahh , kulitt nipiss . muka jaa ganas tapi tak tahan sejukk . adoiyaiii -,-" ! soo aku pun nyembang lah ngn dia kat tepi-II air tuu . dah dia sejuk . dahtu , seksi pulakk tu ! hadoiiiyai abeeee ! jangan dok seksi gitu , ngancam lah ! dahla perangai macam baby , tak tahan sejuk . agak-IInya kat umah dia mandi air suam apa . hoho ! rindu laa time tuu . hmm , boleh pulakk kami p mandi air terjun dengan hujan lagi . perghh ! mmg bestt hah . maunyaa dia takk sejukk . perghh getar dari atas rmbutt tuh smpai ke hujung kaki nuhh . yang ak ni taktau nak buadpaa. sejukk ngalahkan budak-II . tapi apa-IIpun , suma tuh dah jadi kenangan ntuk kami . nanti-II lah p lain . hmm , oke lah ! nak cita yang tuu jaa . ok , nak pegi makan . kbaii !