//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Hani Gadis Hero

Helo world!welcome to mine.Be nice here or i'll call my SuperHero to kick you?and please help me to click the F-O-L-L-O-W button,oke?


Bigfoots!



BigClaps!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Seri PadukaBaginda HAni
Others:   


Kbaiii !

Salam 12'12'12 semuaaa !


haa , harinii aku dahh habeskan sehariann besama diaa .
hmm yerlhaa , esok dah tak boleh dahh gelak-II macam harinii .
hmm , esok dy dah nk pegi LANGKAWI tinggal lah ak sengsorang tegedik-II .
aku pegi -KUALA LUMPUR- kejapp jer punnn . dia nakpi negeri atas lautt tu lagi lama .
hmm tak adil betoll . huhu , buad terokk kan aku nii . ehh biarllahh ni kan blog aku .
nk buad terok sengsorang punn takpa . Haha , ak tgah sibukk hapdate blog . yang sidia sibukk ja ajak aku
fight CONDITION ZERO . kalau ak maen punn konpem-II dah diaa kalah . bila orang pro nii masok konperm dia takdan jalan dah matii . ngehngeh ! ni bukan perasan  , ni fakta dan reality . haha !
ingat budak pempuan tak boleh main game yang laki maen kaa ? laki yang tk boleh men game yang budak pempuan maen naa . haa , penah kaa tengok budak lelaki maen game pakai-II baju anak patong ? takda kann ! soo konklusii is pempuan hebatt lagi . haha ! takda sangkutt pautt langsungg . takpa lah apa punn IM HAPPY today !~ malam ni dia janji nak mai umah aku pulakk malanm nii . sebuah janji harus ditepati !
weeee~ oke lah , malam ni aku hapdate laen blog nih . nak maen game luh , t pacikk tuhh bisingg plak tunggu lama-II . Ha ada lagi satuu , tau takk tadi dia sempat pesan skali lagii dkt aku . jangan keluarr waktu dia takda nanti . BUeekkk ! dahla tadii dia jeles tengok aku senyum dekat pian ngn kawan-II dia . kami teserempakk ja punn dekat kangar . tupunn dah jeles . adodoii ! fening - feninggg !
okee lahh kbaiii !