//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Hani Gadis Hero

Helo world!welcome to mine.Be nice here or i'll call my SuperHero to kick you?and please help me to click the F-O-L-L-O-W button,oke?


Bigfoots!



BigClaps!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Seri PadukaBaginda HAni
Others:   


Travel ♥

Assalamualaikum 

krikkk krikkk *bunyi cengkerikk* . huhu ! mana pegi suma pembaca nih ? haha , yerlahh , dah lama aku tak hapdate blog aku nih . al maklum lahh , busy sikkitt . er , anak raja perliss ni . tu yang busy . huhu *perasan*
err , jadi gugup pulak nak menaip . taktau dah nak tulih apa nih . haaaa , TITLE kat atas tuh dah baca kann ? haa act ada lahh beberapa manusia teristimewa nih suruh aku update blog aku . haa nampak dakk peminat setiaaa blog aku yang tak seberapa nii . hehe , aku dah lama nak update tapi menangguh-II dan jadi malas nak update . soo terpaksa lah aku update disebabkan gadis ni mintak . oke lha , aku nak cita hapa erkk ?
oke dapat ideaa ! aku nak cita pasal aku dengan sidiaaa semasa pegi bejalan ke peneng tu yaa.
perjalanan kami selama hanya 1 hari ja tu memberi 1001 kenangan untuk aku . kami p 3 tempat jaa .

ZOO TAIPING mari

oke , tempat first kami sampai adalah zoo . hehe , tengok binatang ? haha ! biasa lahh , kami pun ekut  orang , soo kena setuju lah orang nakpi mana punn . tapi kan tapi kan , kami tak masuk punn zoo . kami dok kat depan tu jaa . ada taman , so aku main lah papan jungkit dengan dia sambil makan ICECREAM . haha , ada ka pulak dia kata aku gemuk sebab papan jungkit tuh sampai menyengettt . hehe =) then kami pun main gelongsor pa suma tuu . hehe , act bukan kami tapi aku jaa . dia tengok ja akuu main . sambil tolong ambilkan gambar aku . tapi aku tak boleh nk upload gambar lg sbb nfon aku gila buat seketika . hehe !
next iss .........

BUKIT MERAH mari

haa , tempat ni memeng !!!!! syiokkkkkk ! haha , aku bahagiaaa gila . tawu tak dia tak tawu pun berenang . soo dia tak bagi aku mandi tempat dalam-II . hehe , lawok laah cik abang aku nih . then dia ajak aku p pusing sekitar tuh . tapi aku malas nak jalan , soo masa dalam air tuh aku suruh dia tarik aku . aku pulak buat aksi macam nak berenang . padahal tak tawu pun berenang . then dia punn jalan lah sambil menarik beban di belakang tuh . hehe ! besttt wooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ! dia tarik aku macam tarik boat uhh . hehe , aku pun just hayon-II kaki jaa untuk terus terapung . hehe , best gilaa . kenangann =) pastu dia kami naek gelongsor , dia pun ekud . elok sampai ats tuh dah nk gelongsor dh , pakcik yang dok jaga tu pun berkata "budak-II saja tau" haha , siann diaa ! dia pun turun balik . pastu kami main lah percik-II air pa semua . sampai dah letih , kami pun meneruskan pejalanan . sebenarnya pnjg lg , tp ak dh tak larat nak cerita .kitaaa teruskann oke .....

PESTA PENENG pulak

akhir sekali kami smpai pesta peneng . dan diaa pun gayat nak main yang berbahaya , so kami maen lah rollercoaster tuh . tapi masyaAllah ! baahaaayaaaaa gilaa . huhu , aku dok menyumpah macam-II dah masa kat atas benda tuh . yang sidia hanya mampu tersenyum tengok gelagat aku . takkan lah dia punn nak menjerit macam aku kan . takka nampak macam bapuk nanti . hehe ! kami tak main banyk sebab mahal-II kat situ . 1 game sampai 8 - 10 ringgit . gilaaa kaaaa ! baik aku main sungai belakanng uma aku . oke , lepas penat bemain , kami pun balik ke perlis . dalam pukul 1 camtu lah kami betolak baliikk .dan dalam bas tuh . ohmaigod so sweet . aku selimut dea dengan sweater sbb aku tau dia tak tahan sejuk . dan pakcik bas pulak macam apa lagi aircond sjuk gila . siriessss ! smpai semua orang merungut sejuk tapi pakcik tuh buat derkkk ja . pastuh kann , aku pun tertidur dalam kesejukkan tuh . elok aku sedar sweater tuh dah ada kat aku . auwwww dia selimut aku ! dan elok aku bangun tengok-II dia tengah tengok aku . celik-II mata ja terus nampak diaa . mula-II aku tidur n sandaq pala aku dekat tingkap . yelah , kan aku duduk tepi belah tingkap . dan bila aku bangun kepala aku dekat bahu dia dahpun . hehe =) sweeeet nya kau bengongg ! geram aku . kami begelak-II dalam bas sedar-II dah terlena . hhaaaahaaa ! then celik mata dah sampai perlis pukul 4.45 pagi . oke , dia pun tunggu sampai ayah aku mai amek , baru lah dia balik . haa , macam tu lah cerita aku . penattttttnyaa menulis . okelah , bye semuuaaa . sayang , wa sayang lu tau ! kbaii !